The Nepalese Debate
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

A Nepali debate forum for the young and critical minds ...


You are not connected. Please login or register

NTC versus Mero Mobile!

+4
InViSible Wolf
Dark Rider
deepesh
eveningpolestar
8 posters

Which mobile phone service is better?

NTC versus Mero Mobile! Vote_lcap8%NTC versus Mero Mobile! Vote_rcap 8% [ 1 ]
NTC versus Mero Mobile! Vote_lcap92%NTC versus Mero Mobile! Vote_rcap 92% [ 11 ]
Total Votes : 12


Go down  Message [Page 1 of 1]

1NTC versus Mero Mobile! Empty NTC versus Mero Mobile! Sun May 18, 2008 9:06 pm

eveningpolestar

eveningpolestar
Professional Debator
Professional Debator

Which is better? NTC or Mero Mobile? Why do you think so? Do you have any suggestions for them?



Last edited by eveningpolestar on Mon May 26, 2008 12:09 pm; edited 1 time in total

http://surathgiri.blogspot.com

2NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Mon May 19, 2008 3:52 am

deepesh


General Debator
General Debator

i myself own a Ntc number but i think mero is better bcoz it has continously upgraded its service to compete with already established nTC

3NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Mon May 19, 2008 12:00 pm

eveningpolestar

eveningpolestar
Professional Debator
Professional Debator

I have been using mero mobile ever i started carrying a cell phone and i am one of its satisfied customer. So many features, better network and its customer friendly approach make it better than NTC.

http://surathgiri.blogspot.com

4NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Mon May 19, 2008 3:53 pm

Dark Rider

Dark Rider
Active Debator
Active Debator

i don't use mobile till taipani i like facilities of MEro MObile...............
namai ta mero mobile cha tesaile it assure that i owned it......

5NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Mon May 19, 2008 4:42 pm

InViSible Wolf

InViSible Wolf
Active Debator
Active Debator

Ntc rOCKZZZZZZ

6NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Tue May 20, 2008 2:21 am

Black Knight

Black Knight
Active Debator
Active Debator

i don't use mobile but MERO MOBILE seems the best...
it's network is awesome, facilities provided by it are also good, it upgrade its facilities continuously...
SO its good than NTC(No Tower Network) hehehe..

http://www.purushwottam.com.np

7NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Sun May 25, 2008 2:53 pm

devil

devil
Active Debator
Active Debator

I own a mero mobile n it's facilities are awesome. Facilities like MMS, GPRS, SMS 2 EMAIL wont let you down. Talking about signal strength, its stronger than any mobile service providers in Nepal..
I like it n its facilities too.
MERO MOBILE ROCKZZZZZZZZZZZZZ..........

8NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Sun Jun 08, 2008 4:46 pm

naran


General Debator
General Debator

devil wrote:I own a mero mobile n it's facilities are awesome. Facilities like MMS, GPRS, SMS 2 EMAIL wont let you down. Talking about signal strength, its stronger than any mobile service providers in Nepal..
I like it n its facilities too.
MERO MOBILE ROCKZZZZZZZZZZZZZ..........

ya you are right my fren.....i support you..

9NTC versus Mero Mobile! Empty Re: NTC versus Mero Mobile! Thu Jun 26, 2008 1:06 pm

Razor Blade

Razor Blade
Advanced Debator
Advanced Debator

Obviously mero mobile with 20 mins of talk time free for 10 days.
Its coverage is good.
There are so many features that mero mobile has.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum